کد خبر: ۷۲۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۷۲
کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تغییرات زیادی در فولاد داشتیم که احتیاج به زمان است تا هماهنگ شویم و در این مسیر به حمایت هواداران نیاز داریم.
حمایت هواداران اعتماد به نفس بازیکنان را زیاد می‌کند/ فولاد با پورموسوی می‌تواند صاحب جایگاه خوبی شودبه گزارش خبرداغ،ایوب والیایوب والی در گفت‌و‌گو با  میزان، در خصوص شرایط آماده‌سازی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای لیگ برتر هفدهم اظهار داشت: تمرینات خوب و سنگین بدنسازی را در زنجان سپری کردیم و کلا شرایط تیم خوب است. به اهواز برگشتیم تا بعد از چند روز تمرین برای اردوی تهران آماده شویم.

وی افزود: قرار است در تهران چند بازی دوستانه داشته باشیم تا با برگزاری این بازی‌های دوستانه، تیم به هماهنگی برسد و برای مسابقات لیگ آماده شود. در این اردو هدف اصلی مرور برنامه‌های تاکتیکی است که با استفاده از این برنامه، فولاد را که حسابی تغییرات داشته به هماهنگی بیشتری برسانیم.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد نقل‌وانتقالات فولاد گفت: همان طور که گفتم تغییرات زیادی در فولاد داشتیم اما خرید‌های خوبی صورت گرفته که نیاز به زمان دارند تا بتوانیم در سایه حمایت هواداران به هماهنگی لازم رسیده و نتایج خوبی کسب کنیم.

والی در پایان تصریح کرد: جوانان خوبی جذب شده‌اند که قطعا همه آنها می‌توانند از بازیکنان باکیفیت لیگ شوند. ما در این میان به حمایت هواداران نیاز داریم چون حمایت آنها که یار دوازدهم ما هستند به بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهد و باعث درخشش آنها به‌خصوص جوانان تیم خواهد شد. شک ندارم در صورتی که از تیم حمایت شود این فولاد می‌تواند جایگاه خوبی با سیروس پورموسوی در لیگ کسب کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: