کد خبر: ۷۲۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۴۵۶
مراسم قرعه کشی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر با حضور مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ و نمایندگان و سرپرستان ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات دیروز برگزار شد.
به نظر شما قرعه استقلال آسان تراست یا پرسپولیس؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،هر سال قرعه‌کشی لیگ‌برتر جنجال‌های زیادی را به همراه دارد. استقلالی‌ها اعتراض دارند که سرخ‌ها تقویم راحت تری دارند و سرخ‌ها به برنامه مسابقات استقلال اعتراض دارند. این بار هم در همین ساعت اولیه انتشار برنامه مسابقات واکنش‌های زیادی به وجود آمده.

 

براساس قرعه کشی انجام گرفته در نیم فصل اول لیگ برتر هفدهم استقلال 11 بازی را در تهران و فقط 4 بازی را خارج از تهران بازی می کند. این درحالی است که پرسپولیسی ها 9 بازی را در تهران و 6 بازی را در خارج از تهران برگزار خواهند کرد.

 

این بار با نگاه به قرعه‌کشی برای ما بنویسید که کدام تیم قرعه راحت تری دارد؟ چه تیمی بدشانسی آورده و قرعه بدی داشته؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: