کد خبر: ۷۲۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۱۲۶
مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: برای بازی در شهر جم و حضور بین تماشگران پر شور اشتیاق زیادی دارم.
تارتار نقطه قوت پارس جنوبی است/ باید خود را برای مسابقات سختی آماده کنیمبه گزارش خبرداغ،محمد طیبی در گفت‌وگو با میزان، در مورد وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: شرایط اردو زیر نظر كادر فنی بسیار خوب است و تمرینات با انگیزه بالا در جریان است. این اردو باعث صمیمت و همبستگی بین بچه‌ها می‌شود. تمام تلاش ما این است كه بتوانیم در لیگ برتر نتیجه بگیریم و شرمنده مردم استان بوشهر نشویم.

وی ادامه داد: من با توجه به شناختی كه از مهدی تارتار و بازیكنان این تیم داشتم به این تیم آمدم و مطمئن هستم كه پارس جنوبی در نیمه‌های بالای جدول قرار خواهد گرفت. نقطه قوت این تیم حضور تارتار به عنوان مربی است كه هم صاحب‌سبک است و هم كاربلد و این می‌تواند به حضور من در تیم ملی كمک كن.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به جایگاه احتمالی این تیم در پایان فصل افزود: این تیم جوان‌های خوبی دارد كه كنار با تجربه‌ها هماهنگی لازم را به دست می‌آورند. با تمام وجود در لیگ كار خودمان را ادامه می‌دهیم. نباید به اسم‌ها نگاه كرد. باید خودمان را برای مسابقات سختی آماده کنیم. این اردو فرصت خوبی است و به وسیله بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ می‌توانیم خود را به شرایط ایده‌آل برسانیم. ما بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم چرا که بازی كردن در جم شور و هیجان خاصی دارد و خودم هم علاقه زیادی دارم كه به شهر جم بروم و این تماشگران پر شور را از نزدیک ببینم.

طیبی در پاسخ به این سؤال که چقدر شانس حضور دوباره در تیم ملی را دارد، گفت: كی‌روش بدون توجه به جایگاه تیم‌ها، به توانایی فنی بازیكن دقت می‌کند و من همه تلاش خود را به كار می‌گیرم تا بتوانم خودم را خوب نشان دهم و به هدفم كه حضور در جام جهانی است، برسم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: