کد خبر: ۷۲۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۵
در حاشیه برگزاری نشست جی -۲۰ در المان رهبران مهم ترین و تاثیرگذارترین کشورهای جهان حضور داشتند.
در این میان، گپ زدن های ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه با ملانیا ترامپ بانوی اول امریکا و همسر دونالد ترامپ رییس جمهوری آن کشور به سوژه اصلی عکاسان خبری تبدیل شده بود. 


به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب ،  هم چنین، ترامپ نیز ملانیا را ترک کرده بود و به سراغ «جولیانا اوادا» همسر رییس جمهوری ارژانتین رفت و با او گپ زد. در سوی دیگر میز «شی جین پینگ» رییس جمهوری چین با «بریجیت ماکرون» همسر رییس جمهوری فرانسه با کمک مترجمان صحبت می کرد. «انگلا مرکل» صدراعظم المان و میزبان این ضیافت نیز در بخش میانی میز نشسته بود. 

این نشست با حضور مقام های ارشد سیاسی و اقتصادی ۲۰ اقتصاد برتر جهان در هامبورک برگزار شده و از جمعه آغاز و تا شنبه (۷ و ۸ جولای) ادامه دارد. دیدار میان پوتین و ترامپ بر این نشست سایه افکنده بود به خصوص درباره موضوع مداخله روسیه در انتخابات امریکا که پوتین آن را رد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: