کد خبر: ۷۲۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۴۰۱
سیما تیرانداز، لادن مستوفی، پانته‌آ بهرام و مینا دریس به زودی در تماشاخانه ایرانشهر در نقش زنان کارتن‌خواب به روی صحنه می‌روند.
بازیگران زنی که کارتن خواب شدند!به گزارش خبرداغ،از اول مرداد، نمایش «یك دقیقه و سیزده ثانیه» نوشته محمد چرمشیر و كار شهرام گیل آبادی با نگاهی مستند به زندگی زنان كارتن‌خواب در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود. این نمایش تعاملی كه در دو سانس ٢٠:٣٠ و ٢٢ از یكم تا بیست و یكم مرداد به روی صحنه می‌رود، قصه زندگی چهار زن كارتن خواب است كه با بازی  پانته‌آ بهرام، لادن مستوفی، سیما تیرانداز و مینا دریس در شیوه‌ای تعاملی و با مشاركت فعال تماشاگر به روی صحنه خواهد رفت.

این اثر كه قصه زندگی پر تنش و جذاب چهار زن كارتن خواب را به تصویر می‌كشد با بررسی قصه ٥٣ زن كارتن خواب با تحقیقی میدانی شكل گرفته است. نمایش «یك دقیقه و سیزده ثانیه» در پی برانگیختن حس انسانی تماشاگران خود برای كاری انسان دوستانه است.

منبع:‌خبر آنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: