کد خبر: ۷۲۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
تعداد بازدید: ۳۱۱
ظرفیت مسافری ناوگان دریایی کیش با پیوستن شناور مریم یک در مسیر چارک به کیش و بالعکس افزایش یافت.
افزایش ظرفیت ناوگان دریایی کیش با الحاق شناور مریم یک

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شناور مریم یک که دارای 315 نفر ظرفیت مسافر و 50 نات دریایی سرعت است با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش وجمعی از معاونان سازمان در مسیر کیش _ چارک وبالعکس آغاز بکار کرد.

احمد علیپور ار مالکان این شناور درخصوص ویژگیهای شناور مریم یک گفت: این شناورمسافربری که ساخت کشور نروژ است به صورت کامل در بخش های موتور ، سیستم خدمات ، صندلی ها ، سیستم های رایانه ای ،هشداردهنده ها، و تجهیزات حفاظت و ایمنی دریایی در دبی نوسازی شده است  و باتوجه به اینکه از قوه محرکه جت دراین شناور استفاده شده از نظرسرعت و کیفیت درمقایسه با شناورهای مشابه در سطح بالاتری قرار دارد.

وی افزود: این شناورقرار بود در مسیر دبی – کیش فعالیت کند که با توجه به اینکه دراین مسیر تقاضا زیاد نیست مقررشد شناور مریم یک صبح ها در مسیر چارک – کیش تردد کند و شب ها برای گشت دریایی مسافران مورد استفاده قرار گیرد.

علیپور درادامه گفت: در شرایط کنونی 3 شناور دیگر در مسیر کیش – چارک تردد می کنند که ویژگی ها و مشخصات آنها با این شناور متفاوت است و می توان گفت مشابه این شناور نه تنها در کیش بلکه در خلیج فارس موجود نیست  .

گفتنی است شناور مسافری مریم یک با 36 متر طول و 11 متر عرض در سال 1999  ساخته شده و در سال 2013 نوسازی و وارد ایران شده است با پیوستن این شناور به ناوگان حمل و نقل دریایی کیش تعداد کشتی های مسافری جزیره  به 10 فروند شناور افزایش یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: