کد خبر: ۷۲۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۴۱۲
اخبار نقل و انتقالات؛
مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: طى تماسى که با مدیر برنامه هاى جپاروف داشتم این بازیکن تا دو روز دیگر به ایران مى آید.
آخرین وضعیت بازگشت ستاره پر سر وصدا به استقلالبه گزارش خبرداغ ، پندار توفیقی درباره آخرين وضعيت جپاروف اظهار داشت :طى تماسى كه مدير برنامه هاى اين بازيكن با من داشته قرار است جپاروف تا 2 روز ديگر به ايران بيايد .جپاروف بازيكن استقلال است و منصوريان نيز به اين بازيكن نياز دارد.

 

 وى درباره نقل و انتقالات استقلال گفت:طبق لیستی که منصوریان سرمربى تيم در اختيار ما قرار داد بازيكنان جوان و با تجربه را جذب كرديم و بايد بگويم افتخاری مدیرعامل باشگاه نیز در جریان مسائل مالی قرارداد تمامى بازيكنان بود و با هماهنگی و حضور ایشان قراردادها منعقد مى شد و درباره پرداخت مطالبات بازيكنان در پيش قسط اول نيز زمانش توسط مدير عامل اعلام مى شود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: