کد خبر: ۷۲۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۶
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: سامانه موشکی اس ۳۰۰ در کشور مستقر است و از آن استفاده می‌شود و سامانه باور ۳۷۳ سال آینده وارد شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور می‌شود.
امیر اسماعیلی: سامانه موشکی اس 300 در کشور مستقر است / فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: سامانه موشکی اس ۳۰۰ در کشور مستقر است و از آن استفاده می‌شود و سامانه باور ۳۷۳ سال آینده وارد شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور می‌شود.

به گزارش خبرداغ ، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در حاشیه همایش اندیشه و قلم ارتش در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت سامانه بومی «باور 373» گفت: مطالبه همین موضوع نوعی اندیشه و قلم است. اینکه مردم از ما مطالبه می‌کنند که سامانه باور 373 به کجا رسید و یا اس 300 چه شد؟ حق مردم است و نشان دهنده‌ی بالندگی اندیشه‌ مردم کشورمان می‌باشد.

وی افزود: سامانه موشکی اس 300 در کشور مستقر است و از آن استفاده می‌شود و سامانه باور 373 که اندیشه مردم بر آن است که ما می‌توانیم سامانه‌ای قوی‌تر از اس 300 بسازیم، تا پایان امسال به فضل الهی تست خواهیم کرد و سال آینده وارد شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور می‌شود.
تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: