کد خبر: ۷۲۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
تعداد بازدید: ۲۹۴
مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس عنوان کرد که مهاجم ملی‌پوش این تیم به دلیل غیبت در تمرین امروز به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده خواهد شد.
مهدی طارمی به کمیته انضباطی احضار خواهد شد!به گزارش خبرداغ ،در بین دیدار تیم‌های پرسپولیس و امیدهای این باشگاه، محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در میان هواداران این تیم حاضر شد و به صحبت‌های آنها گوش داد.

 

عمده هواداران خواستار برخورد با مهدی طارمی بودند و عنوان می‌کردند که او باید تا الان در تمرینات حاضر می‌شد اما با عدم حضور در تمرینات بی‌انضباطی کرده است.

 

ترکاشوند هم برای هواداران از آخرین وضعیت روند مذاکرات با طارمی توضیح داد و به آنها گفت: به دلیل غیبت غیر موجه طارمی در تمرین امروز، این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس فراخوانده خواهد شد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: