کد خبر: ۷۲۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۵
وزیر حمل و نقل ترکیه گفت، ممنوعیت حمل وسایل الکترونیکی در پروازهای استانبول به آمریکا از فردا 14 تیر لغو می‌شود.
ممنوعیت حمل لپ‌تاپ در پروازهای استانبول به آمریکا لغو می‌شوداحمد ارسلان، وزیر راه و ترابری ترکیه گفت: مقامات آمریکایی در روز چهارشنبه برای بازرسی اقدامات امنیتی اتخاذ شده به فرودگاه آتاتورک استانبول خواهند آمد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، او اضافه کرد: ارتباط با مقامات آمریکایی و اقدامات انجام شده از سوی ترکیه به لغو این ممنوعیت منجر می‌شود.

احمد ارسلان گفت: با تایید این بازرسی این ممنوعیت از فرودگاه آتاتورک و خطوط هوایی ترکیش‌ ایرلاین لغو خواهد شد. در حقیقت طولانی نشدن این ممنوعیت به نفع ما است.

آمریکا در ماه مارس ممنوعیت بردن لپ‌تاپ به داخل هواپیماها در پرواز به آمریکا از 10 فرودگاه هفت کشور مصر، مراکش، اردن، امارات، عربستان سعودی، کویت، قطر و ترکیه را در پی نگرانی از امکان پنهان کردن بمب در دستگاه‌های الکترونیکی (نظیر لپ‌تاپ) اجرایی کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، خطوط هوایی اتحاد امارات نیز اعلام کرد: آمریکا ممنوعیت بردن لپ‌تاپ در داخل هواپیما را از ابوظبی به آمریکا لغو کرد.

همچنین این شرکت هواپیمایی اقدامات امنیتی شدیدتری را قرار داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: