کد خبر: ۷۲۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۶
سخنگوی دولت تاکید کرد: کارکنان صداوسیما شریف هستند اما آن گروه سیاسی خاص باید تغییر رفتار دهند، صداوسیما باید ملی باشند.
گروه سیاسی خاص در صداوسیما باید تغییر رفتار دهند/ نقیصه اطلاع‌رسانی را در دولت دوازدهم برطرف می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدباقر نوبخت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره تحریف سخنان رییس‌جمهور توسط صداوسیما گفت: باید در مقابل چنین حرکاتی واکنش نشان داد. شورای نظارت دفتر ریاست جمهوری اطلاع‌رسانی دقیق را انجام خواهد داد. 
او افزود: ما نیازمند ابزار رسانه‌ای قوی‌تری هستیم و این یک واقعیت است و در دولت دوازدهم این نقیصه را برطرف خواهیم کرد و ما برای این کار اقدام خواهیم کرد تا اطلاع‌رسانی درست صورت بگیرد. 

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: کارکنان صداوسیما شریف هستند اما آن گروه سیاسی خاص باید تغییر رفتار دهند، صداوسیما باید ملی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: