کد خبر: ۷۲۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۲
یک فعال سیاسی معتقد است ثبات رمز پیروزی کار دولت است و نیازی به تغییر در کابینه در دولت دوازدهم وجود ندارد.
نیازی به تغییر در کابینه نیستبه گزارش خبرداغ،محمد هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود:‌ در علم مدیریت ، ثبات موضوع قابل توجهی است و در این انتخابات نیز مردم به عملکرد دولت و کابینه فعلی رای دادند و رای آن‌ها نشان از ارزیابی مثبت از دولت یازدهم بوده است؛ بنابراین به نظر من نیازی به تغییر در کابینه وجود ندارد؛ چراکه رمز پیروزی نیز در ثبات است و تغییر فقط فرصت‌ها را از دست می‌دهد.

وی با اشاره به گمانه‌زنی برخی افراد و رسانه‌ها از نام وزرای احتمالی دولت آینده ، اظهار داشت: بیان این نوع مطالب به جای این‌که نفعی داشته باشد ، ضرر دارد چون از حالا تا تشکیل کابینه بعدی دو ماه فرصت هست و باید روال کار وزارتخانه‌ها و انتخاب مدیران با پشتوانه دولت انجام شود؛ بنابراین این گمانه‌زنی‌ها از سوی دوستان و دلسوزان نظام مطرح نمی‌شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: