کد خبر: ۷۲۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۲۸۵
آتش‌نشانان ۶ نفر از ساکنان ساختمان مسکونی در ملاصدرا که بر اثر انفجار در طبقه سوم در میان دود و آتش گرفتار شده بودند را نجات دادند.
ساعت 14:14 روز گذشته آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان ملاصدرا، خیابان شاد، کوچه جویبار به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 43 و 11 به همراه نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، نعمت محمدپور؛ افسر آماده منطقه دو عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه گفت: در محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه دارای هشت واحد مسکونی مشاهده شد که در قسمت نورگیر این ساختمان برای هر طبقه یک بالکن ساخته شده بود.

وی ادامه داد: بالکن طبقه سوم این ساختمان دچار انفجارهای پی‌در‌پی و آتش‌سوزی شده و دود غلیظی قسمت نورگیر را دربر گرفته بود.

افسر آماده منطقه دو عملیات گفت: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند، با استفاده تجهیزات انفرادی، نردبان دستی و لوله‌های آبرسانی خود را به کانون آتش‌سوزی رسانده و مشغول مقابله با شعله‌های آتش شدند، همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با به‌کارگیری دستگاه‌های تنفسی وارد راهروها و طبقات ساختمان شدند، 6 نفر از ساکنان را به سلامت از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان مسکونی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن شعله‌های آتش را کاملا خاموش کردند.


انفجار یک ساختمان مسکونی در ملاصدرا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: