کد خبر: ۷۲۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۵
پیشکسوت استقلال می‌گوید برگزاری داربی در آلمان از نظر فنی مفید نیست.
دربی در آلمان مفید نیست و بعید می‌دانم برگزار شود/ هیات مدیره استقلال نباید در رسانه‌ها باشندبه گزارش خبرداغ ، پیروز قربانی درباره عملکرد نقل و انتقالاتی استقلال و اینکه آیا این تیم می‌تواند در فصل پیش رو قهرمان لیگ شود، گفت: ظاهرا که استقلال در نقل و انتقالات موفق بوده است. آنها یکسری ضعف داشتند که با جذب جباری و منتظری این ضعف‌ها پوشانده شد. سجاد شهباززاده هم که تجربه بازی در این تیم را داشت و می‌تواند به استقلال کمک کند. سایر بازیکنان جذب شده هم در تیم‌های قبلی خود، بازیکنان خوبی بودند و باید ببینیم که می‌توانند در استقلال هم روند خودشان را حفظ کنند یا نه اما درباره قهرمانی باید بگویم که جذب بازیکن تنها فاکتور قهرمانی نیست و در خود بازی‌ها خیلی از مسائل روشن می‌شود. فوتبال مثل یک شطرنج بین دو مربی است و صحبت از قهرمانی پیش از فصل اصلا درست نیست.

 

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به هیات مدیره جدید استقلال چیست، گفت: به نظرم چهره‌های خوبی به هیات مدیره استقلال اضافه شده‌اند. آقای قریب که سابقه خیلی خوبی دارند و آقای قراب هم از پیشکسوتان خوب استقلال هستند. من فکر می‌کنم اگر اعضای هیات مدیره استقلال کمتر خودشان را نشان بدهند و بیشتر روی کار تمرکز کنند، تیم موفق‌تر می‌شود. اصلا هیات مدیره نباید در رسانه‌ها مطرح باشد و در کل معتقدم این هیات مدیره از هیات‌ مدیره‌های قبلی که ما اکثرشان را نمی‌شناختیم بهتر است.

 

پیشکسوت استقلال درپایان و در پاسخ به این سوال که آیا با برگزاری داربی پیش از فصل در آلمان موافق است یا نه، عنوان کرد: نمی‌دانم دلیل برگزاری این بازی چیست و فکر هم نمی‌کنم این بازی شکل بگیرد. در کل برگزاری این بازی را برای دو تیم مفید نمی‌دانم چون الان همه درحال آماده سازی خود هستند و تیم‌ها به دنبال مصاف‌هایی هستند که ضعف خود را بشناسند نه اینکه نگران باختن باشند. همه حساسیت داربی از تماشاگران است و بازی در آلمان حساسیتی ندارد. در کل معتقدم که این بازی به لحاظ فنی مفید نیست.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: