کد خبر: ۷۲۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۷
مسوول نقل و انتقالات استقلال با رد این شایعه می‌گوید: «ما مستقیماً با رضاییان مذاکره نکردیم و چیزی که از آن اطلاع داریم همین مسائلی است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود.
اولویت اول استقلال این بازیکن است نه رامین رضاییان!به گزارش خبرداغ،گفته می‌شد استقلالی‌ها به رامین رضاییان پیشنهاد چشمگیری داده‌اند اما توفیقی مسوول نقل و انتقالات استقلال با رد این شایعه می‌گوید: «ما مستقیماً با رضاییان مذاکره نکردیم و چیزی که از آن اطلاع داریم همین مسائلی است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود. ما هم شنیده‌ایم اولویت رضاییان فوتبال اروپا بوده و شما بهتر می‌دانید ما اگر بخواهیم بازیکنی را جذب کنیم همه شرایط فنی و مسائل دیگر او را بررسی می‌کنیم. مطمئنا تیم‌های دیگری هم در ایران این بازیکن را می‌خواهند و اگر در اروپا تیمی انتخاب نکند طبیعتا باشگاه استقلال هم به‌عنوان یکی از باشگاه‌های متقاضی شرایط این بازیکن را بررسی می‌کند. باید دید شرایط ما از نظر فنی و مسائل دیگر که تعیین تکلیف بشود چگونه خواهد شد.» 

 

توفیقی در ادامه می‌گوید: «به شخصه مذاکره‌ای با رضاییان نکردم و اگر من مسوول نقل و انتقالات هستم با او صحبتی انجام نداده‌ام. طبعاً وقتی استقلال بازیکنانی مثل رابسون و برزای را بیرون از فهرست دارد و هنوز نتوانسته‌ایم تکلیف آنها را روشن کرده خروجی‌های خودمان را مشخص کنیم، مشخصاً اولویت ما بازیکنانی مثل رابسون است، ضمن اینکه ما در جناح راست حیدری و غفوری را داریم. بدمان نمی‌آید تیم‌مان را قوی کنیم ولی من ترجیح می‌دهم در مورد مساله‌ای که احتمال وقوعش زیر یک درصد است حرفی نزنم و بی دلیل ذهن هواداران را درگیر نکنم.»

ایران ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: