کد خبر: ۷۲۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۴۲۸
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توان بالای موشکی ایران برای مقابله با دشمنان، گفت: داعش با از دست دادن موصل و آخرین سنگرهایی که در حلب داشته، در حال فروپاشی کامل است.
محسن رضایی: ایران پیشرفت‌های نظامی‌اش را متوقف نمی‌کند/ از هیچ تهدیدی نمی‌ترسیمبه گزارش خبرداغ،محسن رضایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران، مرتبا رو به پیشرفت است.

وی افزود: توان موشکی ایران، از نظر دقت، کیفیت و استانداردهایی که باید در یک موشک شاهد آن باشیم، روز به روز رو به افزایش و پیشرفت است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ایران هیچ‌گاه پیشرفت‌های نظامی خود را متوقف نمی‌کند و از کسی دستور نمی‌گیرد. ما از هیچ تهدیدی نمی‌ترسیم و در این زمینه هدف ایران آن است تا امنیت کامل را برای مردم رقم بزند.

وی با بیان اینکه داعش با از دست دادن موصل و آخرین سنگرهایی که در حلب داشته، در حال فروپاشی کامل است، عنوان کرد: داعش از دو طرف، یعنی از طرف عراق به سمت سوریه و از طرف سوریه به سمت عراق مرتبا در حال فشرده شدن است.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره امنیت استان خوزستان با توجه به حضور داعش در منطقه، خاطرنشان کرد: امنیت خوزستان بسیار خوب و افق آینده استان در بحث امنیت یک افق کاملا روشن است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: