کد خبر: ۷۲۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۳
رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری سه کلاهبردار حرفه ای در قم گفت: متهمان با پرداخت چک های بلامحل به برخی از عمده فروشان و کارخانجات مواد غذایی بیش از 10میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و در تعقیب پلیس چهار استان کشور بودند.
دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در قمبه گزارش  خبرداغ به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد کرمی روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی با اجاره سوله در حاشیه شهر قم مبادرت به انجام معامله با عمده فروشان و کارخانجات موادغذایی کرده و با پرداخت چک های بلامحل کلاهبرداری می کنند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

به گفته وی در ادامه با انجام اقدام های پلیسی و رصد اطلاعاتی، پاتوق متهمان و همچنین محل سکونت شان شناسایی شد و در یک عملیات به صورت غافلگیرانه هر سه متهم دستگیر شدند.

کرمی با بیان این که سر تیم کلاهبرداری پنج فقره سابقه کیفری و دیگر متهمان نیز هر کدام 2 و یک فقره سابقه مشارکت در کلاهبرداری دارند، افزود: این افراد در تحقیقات به بیش از 10 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرهای قم، کاشان، اصفهان، تهران، البرز و تبریز به صراحت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: متهمان با خرید محصولات به صورت عمده چک های وعده دار بلامحل شرکتی و یا متعلق به افراد حقیقی را پرداخته که در موعد مقرر چک ها برگشت خورده و متواری می شدند. در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: