کد خبر: ۷۲۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۳۶۳
ملی‌پوش پرش ارتفاع ایران گفت: به‌نظر من تحمل سختی‌ها تاوان چیزی است که دوست داریم.
تحمل سختی‌ها تاوان چیزی است که دوست داریم/ حقوق فدراسیون را نمی‌شود حقوق به حساب آوردبه گزارش خبرداغ،کیوان قنبرزاده در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: شرابط خوب است، قبل از مسابقات قهرمانی آسیا در چند رقابت هم شرکت کردم. در کل روال تمرینی‌ام همان است و امیدوارم عملکرد خوبی در قهرمانی آسیا داشته باشم.

وی درخصوص کسب مدال طلای جام کازانف قزاقستان تصریح کرد: اصلا از رکوردم راضی نبودم اما در کل زمان مسابقه باران می‌بارید و پریدن برایم سخت شده بود. به دنبال رکورد بهتری بودم و امکانش هم بود اما این اتفاق رخ نداد.

ملی‌پوش پرش ارتفاع ایران با اشاره به مشکلات ورزشکاران تاکید کرد: ما دوومیدانی‌کار هستیم و باید تاوان چیزی که دوست داریم را بدهیم. به نظرم تحمل مشکلات و سختی‌ها تاوان چیزی است که دوست داریم. مشکل مالی هم برای همه ورزشکاران وجود دارد. قراردادهای باشگاه‌ها همچنان درست نشده و حقوق فدراسیون را هم نمی‌شود حقوق به‌حساب آورد. امیدوارم مشکلات حل شود.

قنبرزاده در پایان در مورد رقابت‌های قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: سطح این مسابقات خیلی بالا رفته و عنوان‌داران المپیک و جهانی در این رقابت حضور دارند اما من هم دست و پا شکسته نیستم و تلاش می‌کنم بهترین نتیجه را بگیرم، انگیزه‌ام هم آنقدر زیاد است که با وجود مشکلات دوست دارم مدال قهرمانی آسیا را کسب کنم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: