کد خبر: ۷۲۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۱
رئیس باشگاه رئال مادرید گفت: نتایج ما امیدوارکننده نبود و علیرغم میل باطنی‌ام و با ناراحتی مجبور به اخراج بنیتز شدم.
پرز: زیدان اگر جام هم نمی‌برد به کارش ادامه می‌داد/ از اخراج بنیتز ناراحت شدمبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، فلورنتینو پرز در مورد نقل‌وانتقالات تیم فوتبال رئال مادرید اظهار داشت: در 99 درصد مواقع، شایعات نقل‌وانتقالاتی پایان خوشی ندارند. سال گذشته پوگبا را نخریدیم چون جایی برای او نداشتیم. بازیکن باید بتواند بازی کند تا بهتر شود اما فکر نمی‌کردم جایی برای پوگبا داشته باشیم. بسیاری از بازیکنان را به همین دلیل که جایی برای آنها نداشتیم، نخریدم. در هر صورت، تابستان بسیار طولانی است و من قطعا در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) بازیکنان زیادی خریده‌ام. ام‌باپه هم همین است. البته تمام این مسائل بر عهده زیدان است.

وی ادامه داد: اولین کاری که پس از تعطیلات انجام خواهیم داد، تمدید قرارداد زیدان است. هیچ کس بهتر از زیدان، باشگاه را نمی‌شناسد و به رختکن تیم تسلط ندارد. این همان مزیت «زیزو» نسبت به دیگر مربیان است که توانسته در 17 ماه این همه افتخار کسب کند. او بارها از پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره آینده‌اش طفره رفت چون دوست نداشت این سوال را از او بپرسند. زیدان اگر جام هم نمی‌برد، به کارش ادامه می‌داد. از سال 2001 که «زیزو» به ما پیوست رابطه‌ای همیشگی با او داشته‌ام. در ابتدا برای ورود به عرصه مربی‌گری دو دل بود اما وقتی تصمیمش را گرفت، همه می‌دانستیم که نشستنش روی نیمکت تیم اول دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد. امیدوارم همکاری‌مان سال‌ها برقرار باشد.

رئیس باشگاه رئال مادرید تصریح کرد: وقتی تصمیم به اخراج آنچلوتی گرفتیم، معتقد بودیم تیم به یک جهش روحی و مخصوصا فیزیکی نیاز دارد. رافائل بنیتز طبق گزارش‌هایی که دریافت کرده بودیم، از این لحاظ بهترین گزینه بود. به همین دلیل او را انتخاب کردیم. موفق نبودن او در تیم هر دلیلی می‌توانست داشته باشد به جز رابطه بد با بازیکنان. نتایج امیدوارکننده نبود و علیرغم میل باطنی‌ام و با ناراحتی مجبور به اخراج بنیتز شدم. اخراج او آسان نبود و ناراحت بودم چون «رافا» یک «مادریدیستا» است.  

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: