کد خبر: ۷۲۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۰
هافبک تیم فوتبال سانتوس به فاصله یک سال مانده به شروع رقابت‌های جام جهانی، هنوز در مورد آینده خود تصمیم نگرفته است.
لیما: بارسلونا پیشنهادی به من نداده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، لوکاس لیما، هافبک تیم فوتبال سانتوس برزیل دریافت هرگونه پیشنهادی از سوی بارسلونا را رد کرد.

قرارداد لیما 26 ساله با سانتوس در ژانویه 2018 به پایان می‌رسد و بنابر انتظار، وی در آن مقطع به شکل آزاد به بارسلونا خواهد پیوست. با این وجود آبی‌واناری‌پوشان هنوز به صورت مستقیم برای جذب این بازیکن وارد عمل نشده‌اند.

لیما در این باره اظهار داشت: هیچ پیشنهادی از بارسلونا دریافت نکرده‌ام. هنگامی که درباره آینده‌ام تصمیم‌گیری کنم، اول سانتوس در جریان تصمیمم قرار می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: پیشنهادهایی از کریستال پالاس و لیگ چین داشتم اما آنها پیشنهادهایی نبودند که انتظارشان را داشتم. می‌دانم اگر به خوبی در سانتوس بازی کنم، حضورم در تیم ملی تداوم خواهد داشت و گامی دیگر به جام جهانی نزدیک خواهم شد.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: