کد خبر: ۷۲۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۱
منشا:
منشا در اولین مصاحبه بعد از بازگشت به تهران گفت: «پرسپولیس تیم خوبی است و از حضور در این تیم احساس خوبی دارم. با پرسپولیس قرارداد ۲ ساله بسته‌ام و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
با طارمی رفاقت دارم نه رقابت/لازم باشد قراردادم را تمدید می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،گادوین منشا بامداد چهارشنبه به تهران رسید و بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس از عصر همان روز در تمرینات شرکت کرد. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس مطابق انتظار پیراهن شماره 90 را در اختیار گرفت و با خوشامدگویی برانکو با تیم جدیدش شروع کرد.


منشا در اولین مصاحبه بعد از بازگشت به تهران گفت: «پرسپولیس تیم خوبی است و از حضور در این تیم احساس خوبی دارم. با پرسپولیس قرارداد ۲ ساله بسته‌ام و مشکلی از این بابت وجود ندارد. لازم باشد مدت قراردادم را بیشتر هم خواهم کرد.»


او درباره کار کردن با برانکو هم گفت: «با او کار نکردم اما می‌دانم مربی بسیار خوبی است.»


این مهاجم در خصوص رقابت با طارمی هم گفت: «من با طارمی رفاقت دارم و رقابتی با او ندارم. از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت.»


ساعتی بعد منشا در پیامی در صفحه مجازی هم نوشت: «خدا را شکر به خاطر شرایطی که فراهم آورد و من و خانواده‌ام به خاطر اینکه عضوی از این باشگاه شده‌ایم خوشحالیم. از هواداران به خاطر حمایتشان قدردانی می‌کنم و اینکه از روز اول همراه من بودند تا الان که همه چیز رنگ واقعیت گرفت. نمی‌دانم چه چیزی بگویم اما فقط می‌خواهم تشکر کنم از شما و به زودی در زمین شما را می‌بینم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: