کد خبر: ۷۲۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۱۹۶
هافبک کروات تیم فوتبال اینترمیلان به احتمال زیاد از این باشگاه جدا خواهد شد.
بروزوویچ احتمالا از اینتر جدا می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، مارسلو بروزوویچ، هافبک تیم فوتبال اینتر، مورد علاقه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی ازجمله اورتون، منچستریونایتد و زنیت قرار گرفته است.

بروزوویچ که با مبلغی حدود ۸ میلیون یورو در سال ۲۰۱۵ به جوزپه مه آتزا آمده بود، در برنامه‌های سرمربی جدید اینتر، لوچانو اسپالتی، جایگاهی ندارد و قصد دارد این تیم را ترک کند.

به نظر می‌رسد اینتر هم برای رهایی از قوانین فیرپلی مالی علاقه‌مند به فروش این بازیکن کروات تیم باشد. البته رقمی که اینتر برای این انتقال در نظر گرفته است حدود ۲۵ میلیون یورو است که برای بازیکنی در حد و اندازه‌های او کمی زیاد به نظر می‌رسد.

اورتون مدتی پیش، پیشنهادی ۱۸ میلیون یورویی به اینتر ارسال کرده بود که به علت پایین بودن قیمت رد شد. زنیت سن پترزبورگ، به سرمربیگری روبرتو مانچنینی هم از دیگر متقاضیان هافبک ۲۴ ساله اینتر به حساب می‌آید. ضمن آن که منچستریونایتد که در بازار نقل‌و‌انتقالات فعال ظاهر شده است را نباید از یاد برد.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: