کد خبر: ۷۲۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۱
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال از تیم خاصی پیشنهاد ندارد.
بلاتکلیفی تمام نشدنی بازیکن جنجالی استقلالبه گزارش خبرداغ ، محمدحسین کنعانی‌زادگان که سال گذشته با سر و صدای زیادی به تیم فوتبال استقلال پیوست. این بازیکن که با مدیران باشگاه پرسپولیس به مشکل خورد، با پیشنهاد استقلال راهی این تیم شد. کنعانی‌زادگان در تمرینات بارها برای پرسپولیس کُری خواند تا بازیکن پرحاشیه‌ای لقب بگیرد. مدافع فصل گذشته استقلال پس از دو بازی مصدوم شد و کل فصل را از دست داد.

 

وی پس از پایان فصل علیه علیرضا منصوریان صحبت کرد تا به نوعی راهی برای بازگشت به استقلال پیدا نکند. جالب است که این بازیکن پرحاشیه به تیم ملی هم دعوت شد تا صدای منتقدان بلند شود.

 

وی اکنون در بازار نقل و انتقالات تیمی را خواهان خود نمی‌بیند و نتوانسته مشتری پیدا کند. البته او از طریق کانال‌هایی دنبال رفتن به خارج از کشور بود که موفق نشد و حالا به دنبال مذاکرات با تیم‌های شهرستانی است. گفته می‌شود او شاید با مشخص شدن وضعیت نفت تهران به این تیم برود.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: