کد خبر: ۷۲۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
تعداد بازدید: ۲۴۸
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز دور نخست سفرهای تابستانی به استان، گفت: هم اکنون مبادی ورودی مازندران با ترافیک سنگین مواجه است.
ترافیک سنگین در مبادی ورودی مازندران/ترافیک سنگین در محور کندوانبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، سرهنگ پاسدار علیر‌ضا قدمی اظهار داشت: در حال حاضر محور هراز حدفاصل سه راهی چلاو تا نارنجستان  تردد به صورت سنگین است.

وی افزود: در محور کندوان نیز در برخی مقاطع مسیر ترافیک سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به هوای مطلوب در استان، تصریح کرد: بارش و یا مداخلات جوی خاصی در محورهای استان مشاهده یا گزارش نشده است.

قدمی همچنین از راه‌اندازی دوربین‌های کنترل ترافیکی در محور سوادکوه از امروز خبر داد و گفت: حد مجاز سرعت از آغاز محور سوادکوه در گدوک تا منطقه ارفعده برای سواری 70 و کامیون 60 کیلومتر بر ساعت بوده و از ارفعده تا قائم‌شهر برای سواری  100 و کامیون 90 کیلومتر برساعت سرعت حد مجاز تعیین شد.

 قدمی با تاکید بر برخورد جدی پلیس با تخلفات حادثه‌ساز‌ گفت: رانندگان خودروها با سرعت بیشتر از این عدد جریمه می‌شوند.

مازندران دارای شش محور ترانزیتی هراز، سوادکوه، کندوان، رامسر، گلوگاه، کیاسر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: