کد خبر: ۷۲۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۲۵۷
در اطلاعیه‌ای مطرح شد:
شورای عالی سیاستگذاری‌اصلاح‌طلبان اعلام کرد: رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی با نام‌های مشابه مورد تایید شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیست.
عدم تایید رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی مشابه به شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شورای عالی سیاستگذاری‌اصلاح‌طلبان با ارسال اطلاعیه‌ای در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: برخی گروه‌های تلگرامی و فضای رسانه‌ای با استفاده از عنوان شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و جعل لوگو این شورا مبادرت به انتشار مطالبی به نقل از این شورا و کانال جعلی می‌کنند که به اطلاع می‌رساند مرجع و ارگان اصلی شورای عالی سیاستگذاری سایت این شورا به آدرس www.shorali.com و کانال تلگرامی آن یعنی telegram.me/shorali است و رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی با نام‌های مشابه مورد تایید شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: