کد خبر: ۷۲۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
تعداد بازدید: ۵۸۲
مدافع تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که مذاکراتش با باشگاه استقلال تا ۹۰ درصد پیش رفته بود، اما او در نهایت تصمیم به ماندن در جمع پیکانی‌ها گرفت.
مذاکرات بسیار خوبی با استقلال داشتم اما این فصل آبی‌پوش نمی‌شومبه گزارش خبرداغ ، مهدی شیری در مورد تمدید قراردادش با پیکان آن هم درحالی‌که خبر از حضورش در استقلال داده بود، گفت: مذاکرات من با باشگاه استقلال بسیار جدی بود. مذاکراتم با این باشگاه تا 90 درصد خوب پیش رفته بود، اما در نهایت در پیکان ماندم. باید از لطف مسئولان و کادر فنی استقلال تشکر کنم، اما بعداً دلیل استقلالی‌نشدنم را می‌گویم. با این حال خوشحالم که یک فصل دیگر در پیکان خواهم ماند و امیدوارم عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم.

 

وی در ادامه راجع به جدایی چند بازیکن تأثیرگذار تیم پیکان مانند یزدانی، سیامک نعمتی و گادوین منشا خاطر نشان کرد: آنها بازیکنان خوبی بودند که برای پیکان زحمت کشیدند، ولی فوتبال حرفه‌ای است و هر بازیکنی حق دارد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. امیدوارم که اعضای کادر فنی هم جانشین‌های مناسبی را انتخاب کنند و ما در فصل آینده یک تیم خوب و پرقدرت داشته باشیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: