کد خبر: ۷۲۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
تعداد بازدید: ۲۴۹
شگفت انگیز است که در روزی که رژیم صهیونیستی و جنایاتش باید محکوم می شد، جماعتی قليل، بهانه ای برای بیگانگانی مهیا کردند که همواره سعی داشته اند تاثیر شعارها و راهیپمایی باشکوه روز قدس را کم رنگ کنند.
واكنش صالحی اميری به توهين «خودسرها» به رئیس جمهور: تخريب گران بدانند، ميان «خودجوش» و «خودسر» فاصله از «راه» به «بيراهه» است و از «خدمت» تا «خيانت»دکتر صالحی امیری نسبت به اقدام عده ای قلیل علیه رئیس جمهور در مراسم روز قدس انتقاد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، دکتر صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در واکنش به شعارهای توهین آمیز عده ای "قلیل" و "خودسر" در روز قدس، گفت: تخريب گران بدانند ميان خودجوش وخود سرفاصله از راه به بيراهه است، فاصله از "خدمت" تا "خيانت" است.

وی افزود: شگفت انگیز است که در روزی که رژیم صهیونیستی و جنایاتش باید محکوم می شد، جماعتی قليل، بهانه ای برای بیگانگانی مهیا کردند که همواره سعی داشته اند تاثیر شعارها و راهیپمایی باشکوه روز قدس را کم رنگ کنند.

وزیر ارشاد ادامه داد: مردم و بالاخص جوانان عزیز، نيك مي دانند كه توهين به منتخت ملت توهين به شعور مردم است. روحاني رييس جمهور همه مردم ايران است و توهين به او كه اينك نماد مردمسالاري ديني در كشور محسوب مي شود، خشكاندن نهال دموكراسي در ايران است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: