کد خبر: ۷۲۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
تعداد بازدید: ۵۱۸
محسن رضایی:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اقداماتی که در عربستان درحال شکل گیری است، بسیار مشابه تحولات عراق قبل از حمله به ایران است.
رفتار عربستان شبیه تحولات عراق پیش از حمله به ایران استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محسن رضایی در اینستاگرام خود نوشت: «اقداماتی که در عربستان درحال شکل گیری است، بسیار مشابه تحولات عراق قبل از حمله به ایران است».

در ادامه این نوشته آمده است: «صدام، قبل از حمله به ایران، با کودتا حسن البکر را از قدرت کنار زد، پست او را  اشغال کرد، آیت الله صدر را به شهادت رساند و با برژینسکی در اردن ملاقات کرد. محمد بن سلمان هم آیت  الله نمر را به شهادت رسانده، به ملاقات ترامپ  در واشنگتن رفته و در حال کنار زدن مخالفان خود از دستگاه سلطنتی آل سعود است».

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این تحلیل می افزاید: «قصد آنها یا تسلط بر همه شیخ نشین ها و کشورها ی حاشیه جنوبی خلیج فارس، یعنی کویت، بحرین، قطر، دبی وشارجه است ویا  آغاز ماجراجویی  جدید درخلیج فارس  و در مقابل ایران».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
سکوت روحانی درمورد عربستان سعودی خیانت به مردم ایران است.
کوتاهی دربرابرعربستان سعودی توهین به ملت ایران است.
جنایت ها، خیانت های تجاوزهای علیه ایران ناتوانی دولت روحانی است.
بی احترامی روحانی به ملت ایران توهین به مردم ایران است.
سکوت درمورد فاجعه منا خیانت به خون شهدای است.

ولیعهد سعودی مدعی شد جنگ را به ایران میکشاند
پسر ملک سلمان که امروز به سمت ولیعهدی وی منصوب شد، در تازه ترین ادعای خود هرگونه مذاکره با تهران را رد کرده و گفته جنگ را به ایران خواهد کشاند.
به گزارش خبر فوری به نقل از مهر، شبکه «الجزیره» در صفحه توئیتر خود نوشت: محمد بن سلمان ولیعهد تازه منتصب شده عربستان سعودی هرگونه شانس برای گفتگو با ایران را رد کرد و مدعی شد که جنگ را به ایران خواهد کشید.
گفتنی است سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان با صدور فرمانی محمد بن سلمان را به عنوان ولیعهد و معاون رئیس شورای وزیران با حفظ سمت وزیر دفاع انتخاب کرد.
این اولین بار در تاریخ عربستان است که حکومت از پدر به پسر منتقل میشود، از زمان تأسیس پادشاهی آل سعود تخت و تاج از برادر به برادر منتقل میشده است.
محمد بن سلمان با حفظ سمت وزارت دفاع به عنوان ولیعهد جدید عربستان منصوب شد. وی نقشی تعیین کننده در شروع جنگ یمن و قربانی شدن شهروندان بی دفاع این کشور دارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: