کد خبر: ۷۲۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۸
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به عملیات تروریستی استان هلمند افغانستان ضمن محکوم کردن این اقدام سبعانه با ملت دوست، خانواده قربانیان و دولت آن کشور ابراز همدردی کرد.
تروریسم تبدیل به یک تجارت شده است/ برای مبارزه با گروه‌های افراطی در کنار مردم افغانستان خواهیم بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بهرام قاسمی با محکوم کردن اقدام تروریستی در هلمند گفت: تروریست‌ها و گروه‌های افراطی نشان داده‌اند در جهانی که تروریسم تبدیل به یک تجارت شده است به هیچگونه اصول اولیه انسانی و اخلاقی پایبند نیستند و حاضرند بی‌هیچ تعهد و توجهی در هر زمان و مکانی به جنایات ضد بشری خود استمرار بخشند.

او همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران چون همیشه برای مبارزه با این پدیده شوم غیر انسانی در کنار مردم افغانستان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: