کد خبر: ۷۲۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۱۵۰۶
جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران گفته بود: آنچه اتفاق افتاده تدبیر رهبری بوده است نه تدبیر دیگران.
اعتراض دو مقام سپاه به دولت درباره حمله موشکی علیه داعش!مشاور فرمانده کل سپاه گفت: مسئولان خوب است به امثال شهید چمران و طهرانی‌مقدم‌ها تأسی کنند؛ میدان خدمت به مردم باز است، آنها چرا اقدامات دیگران را به نام خود می‌زنند.

به گزارش خبرداغ ،  مقدم‌فر گفت: متاسفانه این روزها می‌بینیم که برخی مسئولان برای عقب‌ماندگی خود در عرصه‌های مورد انتظار مردم، به مطالبی خلاف واقع متوسل می‌شوند. این مسئولان باید بدانند که نمی‌شود با مردم عملیات روانی انجام داد، بلکه باید با دشمنِ مردم و کشور، عملیات روانی کرد. مسئولان باید با مردم با صداقت عمل کنند، به طوری که حتی اگر در مسئله‌ای، موضوع به ضررشان هم بود.

وی افزود: مثلا اگر در موردی، یک اقدام شجاعانه توسط یک نهاد و دستگاهی انجام شده که مورد تقدیر و تشکر مردم هم هست، لازم نیست برای اینکه عقب‌ماندگی خود را جبران کنید، بگویید که ما در این اقدام مشارکت و حضور داشته‌ایم، در حالی که شما در صحنه حضور نداشته‌اید و این خلاف واقع است.

پیش از این نیز جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران گفته بود: آنچه اتفاق افتاده تدبیر رهبری بوده است نه تدبیر دیگران.

سردار اسماعیل قاآنی گفت: ما در این راه به پرچم داری رهبری و به نورانیت ولایت، سربازان این نظام هستیم و هر فردی در این میان هر سخنی که به میان آورد و گفت ما این تدبیر را کردیم و این تصمیم را ما گرفتیم بدانید که بی خود می گوید؛ این نورانیت ولایت و این تدبیر فرمانده بزرگ است که این نظام در میان این درگیری ها با صلابت، اقتدار و تدبیر حکیمانه روبه جلو حرکت می کند.
آفتاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
روانی درست می گوید . شما چکاره هستید
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
خواهشا بد بینی ها رو با دولت کنار بگذارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
روحانی دیگه چوپان دروغ گوی ایران شده.نگران نباشید هیشکی دیگه دروغای این آقا رو باور نمی کنه.دیده همه به خاطر تاخیرش در تبریک و تائید این اقدام فوق العاده سپاه پاسداران حتی هم حزبیاش دارن ملامتش می کنن یه دفعه با یه دروغ شاخدار دیگه پریده وسط که:اصلا خودمون فرمان حمله دادیم!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
بگوید همه می دانند که این غرب گراها...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
بطور حتم این عملیات مورد تایید هست ولی نباید دولت را حذف و یا بدون توجه به دولت انجام شود.این نمیتونه قابل قبول باشه.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: