کد خبر: ۷۲۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۴۳۴
زوج جوانی که در مشهد مرتکب سرقت های شبانه باطری کامیون شدند در حال ارتکاب سرقت دستگیر گیرافتادند.
عهد زشتی که زن و شوهر جوان از شب عروسی بستند!به گزارش خبرداغ،در پی گزارش سرقت Stealing های سریالی باطری کامیون در محدوده جاده سیمان و بلوار حکمت مشهد تحقیقات پلیسی آغاز شد.

 

سرهنگ بوستانی رئیس پلیس Police مشهد مقدس گفت: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری مهرگان در این مأموریت ضربتی به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می‌داد زن و مرد جوان مرتکب این سرقت ها می شوند.
رئیس پلیس مشهد مقدس خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری مهرگان به صورت پوششی و کاملا نامحسوس طرح ویژه ای را به اجرا گذاشتند که در اقدامی ضربتی زوج جوان را در حالی که قصد سرقت باطری کامیون را داشتند را دستگیر کردند.


وی گفت: زوج جوان که در برابر شواهد و مستندات موجود راهی جز بیان حقیقت نداشتند اعتراف کردند نقشه سرقت ها را از ازدواج خود طراحی و چون کسی به آن ها شک نکند با همراهی همدیگر مرتکب سرقت باطری کامیون می‌شدند.


وی با اشاره به این مطلب که تاکنون ۱۰ شاکی پرونده برای پیگیری شکایت خود از متهمان شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند گفت: تحقیقات برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط متهمان ادامه دارد.

رکنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: