کد خبر: ۷۲۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
تعداد بازدید: ۱۹۸
سردار ذوالفقاری:
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: امروز اگر معابر کولبری در کردستان باز هستند، این امر تنها با مسئولیت و دستور وزیر کشور انجام شده است.
امنیت در مرزها تنها با اقدامات سخت‌افزاری تأمین نمی‌شود/ باز بودن معابر کولبری در کردستان با مسئولیت و دستور وزیر کشور استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ذوالفقاری در جلسه شورای توسعه استان کردستان گفت: فروش سوخت توسط مرزنشینان در کردستان انجام شده است، اگرچه در این مورد وقفه‌ای ایجاد شد بعد از پیگیری‌های لازم اکنون مانعی بر سر راه فروش سوخت توسط مرزنشینان وجود ندارد.

او افزود: اعتبارات مرزی در سال گذشته تخصیص پیدا نکرد اما امسال این امر مورد توجه عمده قرار گرفته و آن را در سبد استان کردستان برای جبران عقب‌ماندگی‌ها لحاظ می‌شود که رقم آن در سال جاری ۱۳ میلیارد تومان است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور همچنین گفت: وضعیت مرزهای کردستان با گذشته بسیار متفاوت شده و اقدامات بسیار تاثیرگذار و خوبی در کنترل مرزها و ترددهای غیرمجاز انجام شده است.

ذوالفقاری افزود: معتقدم امنیت در مرزها تنها با اقدامات سخت‌افزاری تأمین نمی‌شود بلکه مجموعه‌ای از اقدامات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در ایجاد امنیت پایدار اثرگذار است.

او در ادامه اظهار کرد: بازارچه مرزی سیرانبند از طرف ما به عنوان مرز رسمی اعلام شده اما دولت مرکزی عراق در این رابطه نقطه نظراتی دارد و هنوز از جانب آنها پذیرفته نشده است و تلاش می‌کنیم از کانال‌های دیپلماتیک این مسأله را حل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
معنی این مطالبی را که سردار فرمودند را متوجه نشدیم متاسفانه!!!باز بودن معابر کولبری یعنی چه؟؟؟ یعنی جناب وزیر کشور این قدرت و صلاحیت را دارد که شخصا اجازه قاچاق رسمی را صادر کند؟؟؟ اینهایی که نام کولبر بر آنها نهاده شده است در واقع قاچاقچیانی هستند که بصورت شبکه و سازماندهی شده اقتصاد کشور را تهدید می کنند.محتوای قاچاق اینها هم معمولا مواد مخدر صادر و اسلحه و مشروبات الکلی و .... وارد می کنند.چطور است وزیر کشور این مسایل بدیهی را نمی داند؟؟؟؟؟ آیا واقعا ایشان و دوستانش اطلاعات صحیحی از کم و کیف این باصطلاح کولبری ندارند؟؟؟ سئوال مهم تر: آیا اگر نقطه ای از کشورمان کمتر توسعه یافت صدور مجوز انجام قاچاق در مقیاس بالا قانونیست؟؟؟؟ واقعا چه کس یا کسانی و با کدامین دلایل حق صدور چنین مجوزی را دارند؟؟؟؟؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: