کد خبر: ۷۲۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۲۹۱
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه وزرش باد شدید و فعال شدن بخشی از کانون‌های داخلی ریزگردها در خوزستان تا فردا خبرداد.
ادامه وزش باد شدید و گرد و غبار در خوزستان/ خلیج فارس به شدت مواج استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، کوروش بهادری  ‌اظهار کرد:‌ روز گذشته در شهرهای اهواز، آبادان،‌ بستان، ماهشهر، خرمشهر،‌ هندیجان و شوشتر سرعت تندباد در ساعاتی به 60 کیلومتر در ساعت رسید.

وی افزود: در پی آن، دید افقی در بیشتر شهرها به سه تا چهار کیلومتر رسید ولی به دلیل شدت باد و گرد و غبار، دید افقی در اهواز به 1000 متر رسید کاهش یافت.

بهادری با اشاره به آغاز وزش باد شدید در اهواز از ظهر امروز خاطرنشان کرد:‌ بعدازظهر امروز نیز شاهد ورزش باد شدید خواهیم بود که موجب فعال شدن بخشی از کانون‌های داخلی و کاهش کیفیت دید می‌شود و این روند تا فردا ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: همچنین خلیج فارس در این روزها به شدت مواج است و دریاروی باید کنترل شده باشد، تا در این شرایط مشکلی برای لنج‌ها ایجاد نشود.

وی گفت:‌ روز گذشته دمای هوای بیشتر شهرهای استان خوزستان به 48 درجه سانتی‌گراد رسید و انتظار داریم که دمای امروز نیز به 48 تا 49 درجه سانتی‌گراد برسد.

بهادری اظهار کرد: ‌در شبانه‌روز گذشته شهرهای اهواز، امیدیه، رامهرمز، شوش، گتوند و آغاجاری با 48 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 21 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 31 تا 49 درجه سانتی‌‌گراد و در نوسان خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: