کد خبر: ۷۲۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۴
عدم حضور پژمان منتظري در استقلال، شائبه هاي زيادي را در مورد اين بازيكن ايجاد كرد.
پیشنهاد دو برابری تیم قطری بمب جذاب استقلال را پراند!به گزارش خبرداغ،پژمان منتظري با يك تماس با مسوول نقل و انتقالات استقلال اعلام كرد نمي تواند در اين فصل به استقلال برگردد.

 

 طي روزهاي اخير  اين شايعه مطرح شد كه منتظري خواستار حضور جباري در استقلال است و اگر شماره ٨ سابق به اين تيم نيايد منتظري هم به استقلال بر نمي گردد.

 

البته ماجرا اين موضوع نيست و طبق پیگیری های خبرنگار نامه نیوز، منتظري به مسئولان استقلال اعلام كرده مسولان تيم قطري پيشنهاد مالي دو برابر استقلال به وي داده اند.

 

از سوی دیگر از آنجا كه امسال سال جام جهاني است بهتر است وي شرايطش را تغيير ندهد و شانس حضور در دومين جام جهاني را داشته باشد.

 

به این ترتیب منصوریان خواستار ادامه همکاری با پادووانی و رابسون جانواریو شده است و احتمالا فصل جدید نیز این دو مدافع خارجی در دفاع میانی استقلال بازی خواهند کرد.

نامه نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: