کد خبر: ۷۲۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۵۸۶
ستون نویس روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت: مانند دهه ۱۹۴۰، که آمریکایی ها و شوروی‌ها می‌دانستند آلمان‌ها به زودی شکست خواهند خورد اما برای به دست آوردن غنایم بیشتر از این جنگ برای دوران پس از پایان جنگ تلاش می‌کردند امروز نیز همه میدانند داعش شکست خواهد خورد.
ایران درصدد بازپس گیری مناطق تحت کنترل داعش است/ وضعیت مانند سال آخر جنگ جهانی دوم استبه گزارش خبرداغ  به نقل از پایگاه خبری «فاکس نیوز»، «چارلز کراتهمر» ستون نویس روزنامه واشنگتن پست در سرمقاله‌ای نوشت: ایرانی‌ها سعی می‌کنند سرزمین‌هایی که در حال حاضر تحت کنترل تروریست‌های داعش در سوریه است را پس بگیرند.

او در واکنش به سرنگونی جنگنده سوریه توسط نیروهای آمریکایی که با هشدار روسیه نیز همراه بوده است این سرمقاله را نوشته است.

در این سرمقاله گفته شده شرایط امروز مانند آخرین سال جنگ جهانی دوم است. همگی ما با نازی‌ها می‌جنگیدیم اما می‌دانستیم آنها تمام شده‌اند.

کراتهمر گفت: "مانند دهه ۱۹۴۰، که آمریکایی‌ها و شوروی‌ها می‌دانستند آلمان‌ها به زودی شکست خواهند خورد اما برای به دست آوردن غنایم بیشتر از این جنگ برای دوران پس از پایان جنگ تلاش می‌کردند امروز نیز همه می‌دانند داعش شکست خواهد خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: