کد خبر: ۷۲۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۱۶۸
پرسپولیس برای میزبانی از الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مجبور است که در شرایط بدی به میدان برود.
نفوذ سعودی ها و دردسر پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی عربستان مواجه خواهد شد و به خاطر اختلافات سعودی‌ها با ایران قرمزها شانس بازی در ورزشگاه آزادی را از دست داده‌اند.

 

 نفوذ سعودی ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث شده با تمام درخواست های آنها موافقت شود تا جایی که قرمزها برای انتخاب کشور ثالث با دردسر فراوان مواجه شدند.

 

مسئولان پرسپولیس به خاطر مخالفت عربستانی ها نتوانستند بازی در کشورهایی مثل قطر و لبنان را نهایی کنند و برخی نقاط مثل مالزی نیز به خاطر دوری مسیر مورد موافقت کادر فنی قرار نگرفت و قرقیزستان هم مشکل کیفیت زمین را داشت.

 

در نهایت پرسپولیس مجبور شد بار دیگر عمان را انتخاب کند اما حتی برای انتخاب شهر مناسب نیز به دردسر افتاد چرا که گزینه پرسپولیس بازی در شهر صلاله بود اما ای اف سی اعلام کرد که ورزشگاه این شهر مناسب برگزاری مسابقه در سطح لیگ قهرمانان نیست و در نهایت بار دیگر ورزشگاه شهر مسقط به عنوان میزبان انتخاب شد، آن هم در بدترین شرایط جوی و گرمای شدید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: