کد خبر: ۷۲۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۰
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال محدودیت و تغییر در نحوه تردد خودروها به تونل نیایش از صبح امروز خبر داد.
اعمال محدودیت در ورودی‌های تونل نیایشبه گزارش خبرداغ ،سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: از صبح امروز ورودی تونل نیایش از مسیرشرق به غرب بزرگراه صدر هر روز از ساعت 6 تا23 مسدوداست و تنها از اتوبان صدرطبقاتی امکان ورود و تردد خودروها به داخل تونل نیایش وجود دارد.

وی ادامه داد: درمسیرغرب به شرق تونل نیایش نیز از ساعت 12 تا23 امکان ورود به بزرگراه صدر همکف وجود ندارد و الزاما در این  مسیرخودروها وارد صدرطبقاتی می‌شوند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگان باید باتوجه به وضعیت جدید انتخاب مسیر کنند، اظهارکرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

رازقی درباره چرایی این تصمیم به ایسنا گفت: بر اساس مطالعات تحقیقاتی انجام شده و به منظور تسهیل در تردد شهروندان و سرعت بخشیدن به تخلیه بار ترافیکی در این مسیر، نتایجی به دست آمد که بر اساس آن، مقرر شد دسترسی تونل نیایش و پل طبقاتی صدر به صورت مستقیم انجام شود و تردد در مسیر همکف صدر به تونل نیایش تنها برای ساعات شبانه امکان پذیر باشد.

وی افزود: همانطور که گفته شد تا کنون تصمیمی برای اعمال محدودیت برنامه ریزی شده در ساعات بین 23 تا 6 صبح اتخاذ نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: