کد خبر: ۷۲۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۴۳۸
سرتیم های این عناصر تروریستی قصد انجام عملیات در شب های قدر را داشتند که با هوشیاری اطلاعات آذربایجان غربی به موقع در نطفه خفه شدند.
دستگیری 40 داعشی در آذربایجان غربی توسط وزارت اطلاعاتنماینده مردم ارومیه در مجلس، از دستگیری ۴۰ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش توسط اداره اطلاعات آذربایجان غربی در شهرستان های پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خانه ملت، نادر قاضی پور از دستگیری ۴۰ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش توسط اداره اطلاعات آذربایجان غربی در شهرستان های پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب خبر داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقدار فراوانی تسلیحات و مهمات از عناصر داعش در چندین عملیات کشف شده است، افزود: سرتیم های این عناصر تروریستی قصد انجام عملیات در شب های قدر را داشتند که با هوشیاری اطلاعات آذربایجان غربی به موقع در نطفه خفه شدند.

قاضی پور ادامه داد: ارتباطات این عناصر تروریستی با خارج از ایران پیگیری می شود و وزارت اطلاعات در ادامه به فعالیت های هوشیارانه خود ادامه می دهد، تا سرشاخه های آنها را در خارج از کشور دستگیر و به سزای اعمال ننگینشان برساند.

وی در پایان به نمایندگی از مردم آذربایجان غربی از فعالیت های وزارت اطلاعات و اداره اطلاعات استان برای دستگیری عناصر داعش و سرکرده های آنها تقدیر و تشکر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: