کد خبر: ۷۲۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
تعداد بازدید: ۲۰۸۴
بنیامین نتانیاهو روز دوشنبه و پس از حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه گفت که همه حرکت های ایران را رصد می‌کنیم.
واکنش نتانیاهو به حمله سپاه به داعش: من یک پیام برای ایران دارم؛ اسرائیل را تهدید نکنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا،بنیامین نتانتاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در واکنش به حمله موشکی سپاه به داعش هشدار داد که « ایران نباید اسرائیل را تهدید کند.»

به گزارش اورشلیم پست؛ وی گفت: اسرائیل همواره همه اقدامات ایران در منطقه را رصد می‌کند نتانیاهو مدعی شد که این رصد شامل تلاش های ایران برای تجاوز به خاک سوریه و انتقال تسلیحات پیشرفته به حزب الله است.

وی افزود:‌ ما تک تک اقدامات و سخنان ایرانی‎ها را دنبال می‌کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت:‌ من یک پیام برای ایران دارم؛ اسرائیل را تهدید نکنید.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب از واحدهای خود در استان های کرمانشاه و کردستان چندین موشک را علیه مواضع داعش در استان دیرالزور سوریه پرتاب کرد که بنابر اعلام سپاه این موشک ها با برخورد به مراکز تجمع و فرماندهی داعش خسارات زیادی به بار آورده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
آمریکا پدرداعش درمنطقه وجهان است.
عربستان سعودی مادرداعش درمنطقه وجهان است.
ترکیه مسئول اعزام داعش درمنطقه وجهان است.
نتانیاهو سگ وحشی آمریکا وعربستان وترکیه درمنطقه وجهان است.
آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی وترکیه همچنان حامی تروریسم، داعش، القاعده، جبهه النصره ودیگرگروه های تروریستی درمنطقه وجهان هستند.
محسن
-
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
اسراائيلی های تروريسم بايدمحدوده ی چرايشان رامشخص کنندوحيوانات وحشی شان(داعش)را به سمت جراگاه های خودبرگردانند تاتهديدنشوند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: