کد خبر: ۷۲۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۸
ولایتی در واکنش به انهدام مواضع داعش:
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مستقل‌ترین کشور جهان با اقتدار، پاسخ قاطع به بدخواهان، تروریست‌ها و دشمنان خود را در هر جایی که باشند داده و خواهد داد و امنیت ایران اسلامی خدشه‌ناپذیر است.
امنیت ایران خدشه‌ناپذیر استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی اکبر ولایتی طی پیامی اینستاگرامی در خصوص اقدام ارزشمند سپاه در انهدام مواضع داعش تاکید کرد:

مستقل‌ترین کشور جهان با اقتدار، پاسخ قاطع به بدخواهان، تروریست‌ها و دشمنان خود را در هر جایی که باشند داده و خواهد داد و امنیت ایران اسلامی خدشه ناپذیر است.

اقدام ارزشمند ،با صلابت و نرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام مواضع تروریست‌های داعش نمونه و بخشی از توان بازدارندگی و بالای دفاعی کشور، همه جانبه و پشیمان‌کننده است که برای دشمنان می‌تواند بسیار کوبنده‌تر هم باشد.

تامین امنیت، آرامش، توسعه و پیشرفت در سایه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری،عزم جزم و همت مسئولان دلسوز و وحدت یاد و نام  شهید والامقام حاج حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران گرامی باد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: