کد خبر: ۷۲۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۷
شکایت های علیه باشگاه پرسپولیس یکی پس از دیگری از راه می رسد.
شکایت مالک ایرانی باشگاه لس آنجلس از پرسپولیس!به گزارش خبرداغ، در تازه ترین شکایت باشگاه لس آنجلس به خاطر صدور رضایتنامه امیر عابدزاده برای باشگاه پرسپولیس به فیفا نامه نوشته است.

 

از قرار معلوم قرار بود باشگاه پرسپولیس به خاطر در اختیار گرفتن امیر عابدزاده 75 هزار دلار به باشگاه لس آنجلس بدهد که این کار را انجام نداده. این در حالی است که امیر هیچ گاه حضور پر رنگی در درون دروازه پرسپولیس نداشت و حتی نتوانست در تیم های دیگر ایرانی هم صاحب جایگاه شود. 

 

مالک ایرانی باشگاه لس آنجلس در این باره می گوید:« چندین سال است از باشگاه پرسپولیس بابت صدور رضایتنامه عابدزاده طلب دارم . ما 75 هزار دلار بابت رضایتنامه عابدزاده طلبکار هستیم و به فیفا شکایت کردیم تا حقمان را بگیریم. بعضی از مدیران علاقه دارند مشکلات کوچک داخلی هم تبدیل به معضلات بزرگ بین المللی شود.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: