کد خبر: ۷۲۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
تعداد بازدید: ۳۲۱
یک عضو حزب ندای ایرانیان:
یک عضو حزب ندای ایرانیان تاکید کرد که معیارها و شاخص‌های مناسب برای پست‌های دولتی و کابینه دولت دوازدهم باید توسط رسانه‌ها مطرح شود.
شاخص‌های کابینه دولت دوازدهم توسط رسانه‌ها بیان شودبه گزارش خبرداغ،شهاب طباطبایی ، در خصوص برخی گمانه زنی ها درباره اعضای کابینه دولت دوازدهم، گفت:‌ اگر گمانه‌زنی در خصوص شاخص ها و معیارهای انتخاب وزرا و اعضای کابینه باشد، کار بسیار خوبی است و پیشنهاد می‌کنم رسانه‌ها بیشتر به این موضوع بپردازند.

‎وی ادامه داد: مطرح کردن اینکه وزرا و کسانی که می خواهند پست های دولتی را بگیرند، باید دارای چه شاخص هایی باشند، می‌تواند به دولت کمک کند و باعث شود که دولت به شایستگی پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

‎این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: در عین حال اکنون می بینیم بیشتر گمانه‌زنی‌ها برای این است که نام افرادی برای سمت های دولتی مطرح شود و جا بیفتد. و برخی رسانه‌ها "راه بنداز جا بنداز" بعضی افراد شده اند. در این حالت یا فشار رسانه‌ای و اجتماعی موثر واقع می‌شود که این اتفاق بدی است و یا آن فرد در صورت انتخاب نشدن اعتبار خود را از دست می‌دهد و این شائبه پیش می‌آید که چرا آن پست را دریافت نکرده است.

‎طباطبایی تصریح کرد: نکته قابل توجه این است که گمانه‌زنی‌ها باید در راستای تعیین شاخص ها و برای شناخت مردم و جامعه باشد و وظیفه اصلی رسانه نیز در این خصوص همین است.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: