کد خبر: ۷۲۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
تعداد بازدید: ۲۴۹
مدیرکل هواشناسی اردبیل با اشاره به کاهش دما در اردبیل گفت: از ساعات اولیه امروز در سطح استان شاهد ورود پدیده وزش باد بخصوص در بخش‌های مرکزی استان هستیم.
گرد و خاک اردبیل را فرا گرفتبه گزارش‌ خبرداغ به نقل از ایسنا‌،علی دولتی مهر در تشریح وضعیت هوای استان با اشاره به اینکه سرعت باد هم اکنون ۳۱ کیلومتر بر ساعت است، اضافه کرد: این وزش همراه با گرد خاک بوده است، بطوری‌که ‌پیش بینی می‌شود از عصر امروز با نفوذ جریانات شمالی به منطقه شاهد کاهش دما باشیم

به گفته مدیر کل هواشناسی، انتظار کاهش دما در مرکز استان و مناطق شمالی داریم، در حالی پیش بینی افزایش دما در مابقی مناطق هست.

 وی یادآور شد: با بوجود آمدن کاهش دما انتظار بارش‌های رگباری در منطقه می‌رود، بطوری‌که این کاهش و بارش‌ها در منطقه تا شنبه آینده ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: