کد خبر: ۷۲۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
تعداد بازدید: ۵۲۰
اخلاق در بین مدعیان تدین کمرنگ شده و این درد بزرگی است
وزیر اطلاعات در نشست کانون حرفه‌ای رسانه از زندانی بودن یک تروریست تونسی در زندان اوین و همچنین انهدام یک تیم تروریستی پیش از عملیات در چابهار خبر داد. تیم تروریستی هفت نفره در چابهار پنج نفرشان ایرانی و دو تن از آن‌ها از کشورهای همسایه بودند.
شناسایی و دستگیری دو تیم تروریستی/تروریست تونسی در اوین/وزیر اطلاعات: عربستان اسپانسر این تیم تروریستی است/اولین شهید وزارت اطلاعات در ۴ سال گذشتهوزیر اطلاعات از شناسایی و دستگیری یک تیم 7 نفره تروریستی در چابهار خبر داد.

به گزارش خبرداغ ، سیدمحمود علوی در سخنانی در مراسم افطاری کانون حرفه‌ای رسانه که چهارشنبه شب برگزار شد از شناسایی و دستگیری دو گروه تروریستی در شهرهای چابهار و کردستان خبر داد و گفت: در چابهار یک تیم 7 نفره بودند که توانستیم 5 نفر از آن‌ها را زنده دستگیر کنیم و متاسفانه باید بگویم امروز در عملیات مذکور اولین شهید وزارت اطلاعات در چهار سال گذشته، در دوران خدمت بنده تقدیم کشور شد.

وی گفت:‌ این شهید وزارت اطلاعات اهل گیلان و دریای خزر بود اما در جوار خلیج فارس به شهادت رسید.

وی همچنین از شناسایی یک تیم تروریستی در کردستان خبر داد و گفت: سربازان گمنام امام زمان با جدیت به دنبال خنثی‌سازی حرکات تروریست‌ها هستند.

علوی همچنین اظهار کرد: تیم تروریستی هفت نفره در چابهار پنج نفرشان ایرانی و دو تن از آن‌ها از کشورهای همسایه بودند.

وی گفت: متاسفانه باید بگوییم که برخی کشورهای منطقه به دنبال آن هستند که افرادی را به عنوان مزدور به کار گرفته تا در ایران عملیات انتحاری کنند همان‌طور که مقام معظم رهبری بیان کردند دشمن بیکار نیست و ما باید بیدار و هوشیار باشیم.

محمود علوی وزیر اطلاعات در این نشست با اشاره به مقام و منزلت امام علی ع گفت: طی سالهای اخیر اخلاق در جامعه کمرنگ شده است و برخی کارهای خلاف اخلاق تغییر نام داده‌اند.

وی با اشاره به دیدار مدیران وزارت اطلاعات با رهبر انقلاب گفت: اولین توصیه ایشان معنویت بود و در جامعه خبری نیز اینگونه باید باشد. ترویج اخلاق انسانی- اسلامی در عرصه رسانه موضوع مهم دیگری است.

علوی با بیان اینکه رعایت اخلاق موضوع مهم دیگری است که ما اگر آرزوی بهشت رفتن هم نداشته باشیم باز هم شایسته است که به این ارزشها پایبند باشیم زیرا در دنیا هم موفق خواهیم بود، اظهارداشت: اخلاق در بین مدعیان تدین کمرنگ شده و این درد بزرگی است.

وزیر اطلاعات ادامه داد: نقد مودبانه بسیار مهم است و در آن نباید به شخصیت فرد توهین کرد و یا ان را هدف قرار داد. رسانه باید افکار عمومی را در مسیر سازنده راهنمایی کند و نه اینکه عقده‌های جناحی را دنبال کنیم.

علوی با اشاره به عملیاتهای وزارت اطلاعات گفت: امروز در چابهار یک تیم تروریستی پیش از عملیات ٧ نفر دستگیر شدند و اولین شهید وزارت تقدیم شد. ما 120 تیم تروریستی را طی این سالها ضربه زدیم و شهید تا به حال نداشتیم. یک تیم تروریستی نیز در کردستان زیر ضربه رفت. عربستان اسپانسر این تیم تروریستی است و بسیاری از کشورهای اطراف به عنوان مزدور برای عملیات تروریستی آمده‌اند که تیم امروز دو نفر خارجی داشت.

وی افزود: شکستهای انها در  رقه و موصل آنها را دیوانه‌وار واداشتن تا اقدامی کنند. در روز قدس سال گذشته یک تروریست تونسی دستگیر شد که الان در اوین است و کسانیکه به ما می‌گویند دنبال کیس‌سازی هستیم با این فرد دیدار کنند و ببینند چه برنامه‌هایی برای ایران داشته‌اند.

در مراسم افطاری کانون حرفه‌ای رسانه تعداد زیادی از خبرنگاران، گزارشگران تلویزیون در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی،‌ هسته‌ای حضور داشتند همچنین در این مراسم بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی، حسین انتظامی مشاور وزیر اطلاعات و کارشناسان مسائل بین‌الملل حضور داشتند.

آفتاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
0
0
آقای ظریف نگاه کند وشرم کند.
درمورد جنایت، خیانت های، تجاوزهای ودخالت های خفه خون گرفتن!
یک مقام بلندپایه شورای فدراسیون روسیه:
مسکو تحریمهای آمریکا را بی پاسخ نخواهد گذاشت

پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۸

یک مقام بلندپایه پارلمان روسیه در واکنش به تصویب بسته تحریمهای مسکو در مجلس سنای آمریکا اظهار داشت که «روسیه طرح افزایش تحریمهای آمریکا علیه روسیه را بی پاسخ نخواهد گذاشت».
یک مقام بلندپایه پارلمان روسیه در واکنش به تصویب بسته تحریمهای مسکو در مجلس سنای آمریکا اظهار داشت که «روسیه طرح افزایش تحریمهای آمریکا علیه روسیه را بی پاسخ نخواهد گذاشت».
گفتنی است که مجلس سنای آمریکا اوایل روز چهارشنبه با اکثریت قاطع آراء (۹۷ رأی موافق در برابر ۲ رأی مخالف) با تشدید تحریمها علیه روسیه و تحدید اختیارات رئیس جمهور آمریکا برای لغو این تحریمها موافقت کرد.
در واکنش به تصویب این بسته تحریمی، «ولادیمیر ژاباروف» معاون اول کمیته روابط بین الملل در شورای فدراسیون روسیه اظهار داشت: «لازم است که تا زمان اتخاذ تصمیم نهایی از سوی کنگره منتظر بمانیم و شاهد واکنش رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ به بسته تحریمهای روسیه باشیم. اما اگر این لایحه در کنگره تصویب شد، ما مسلماً این اقدام را بی پاسخ نخواهیم گذاشت».
لازم به ذکر است که بسته تحریمهای روسیه که در مجلس سنا به تصویب رسید؛ برای لازم الاجرا شدن به تصویب در مجلس نمایندگان و همچنین امضای رئیس جمهور آمریکا نیازمند است.
طبق اظهارات «دیوید منوچین» وزیر خزانه داری آمریکا، احتمال اندکی وجود دارد که دولت ترامپ بسته تحریمها علیه روسیه را رد کند.
گفتنی است بسته تحریمهای روسیه به لایحه ای که مجازاتهایی علیه دولت ایران وضع می کند، ضمیمه است. این لایحه که هم اکنون در مجلس سنا به بحث گذاشته شده است؛ از حمایت دوحزبی و قدرتمندی برخوردار است.
حال چنانچه دولت ترامپ تصمیم بگیرد با وضع تحریم های جدید علیه روسیه مخالفت کند، با یک مانع روبرو می شود: حذف بخشهایی از این لایحه (بسته تحریمهای روسیه) که مطابق با نظر مقامات کاخ سفید نیست، مستلزم رد لایحه تحریمهای سختگیرانه علیه ایران خواهد بود.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
0
0
الجزیره: ۲ کشتی جنگی آمریکایی در دوحه پهلو گرفتند
آمریکا جنایتکارشماره یک به اقدامات بی ثبات کننده خود در منطقه ادامه می دهد.

یک تیم تروریستی مورد حمایت مالی عربستان سعودی جنایکاربه سرکردگی آمریکا جنایتکار در کردستان زیر ضربه نیروهای امنیتی قرار گرفت.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
0
0
روحانی مانند صدا و سیما مشکلات مردم و کشور رها کرده است 24 ساعته ازفوتبال حمایت می کند.

روحانی مانند صدا و سیما مشکلات مردم و کشور رها کرده است 24 ساعته ازفوتبال حمایت می کند.

شبکه خبرصدا وسیما 24 ساعته پیمانکارفلسطین وفوتبال شده است.

عربستان سعودی درجنگ نوازغزه به رژیم صهیونیستی کمک مالی کرده است.
رئیس اطلاعات تشکیلات خودگردان نجس وحشی، فرهنگ وبی شخصیت ازعربستان سعودی حمایت می کند.
مشکلات فلسطین به خاطرخیانت های داخلی است حق با اسرائیل است.
محمود عباس سگ دست نشانده رژیم جنایتکارآل سعود است.
محمود عباس سگ دست نشانده نتانیاهو است.

موضع تشکیلات خودگردان درباره بحران قطر
رئیس اطلاعات تشکیلات خودگردان: در کنار عربستان و علیه ایران هستیم
24 خرداد 1396 ساعت 13:15
رئیس اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین در اعلام موضع خود نسبت به بحران فعلی قطر اعلام کرد کنار کشورهای عربستان، امارت، بحرین،مصر و علیه ایران است.
«ماجد فرج» رئیس اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین در اظهاراتی تأکید کرد این نهاد در بحران قطر کنار کشورهای عربستان، امارت و بحرین و مصر علیه دوحه میایستد.

بر اساس گزارش وبگاه «العربی الجدید»، فرج گفت: من آماده دشمنی با عربستان و مصر نیستم؛ من مخالف هرگونه نفوذ ایرانی در منطقه عربی هستیم، منطقه عربی برای عربهاست؛ ما با عربستان و مصر هستیم.

وی از این فرصت برای هجمه علیه حماس نیز استفاده کرد و گفت: حماس، ملت فلسطین را در این بحران عربی به مکانی دور میکشاند، فلسطین فقط در محدوده جغرافیا نیست بلکه میلیونها فلسطینی در خارج زندگی میکنند و حماس نباید ما را به مواضعی بکشاند که موجبات دشمنی کشورها را فراهم کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: