کد خبر: ۷۲۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید: ۲۱۴
علوان‌زاده؛
احسان علوان زاده اعلام کرد علیرغم قراردادی که با پرسپولیس دارد حاضر است از این تیم جدا شود.
با پرسپولیس قرارداد دارم اما اگر مرا نخواهند، حاضرم جدا شومبه گزارش خبرداغ ، با حضور شايان مصلح، ليست بزرگسالان پرسپوليس براي فصل آينده پر شده و آنها براي اضافه كردن سروش رفيعي يا جانشين او، مجبور به كنار گذاشتن يكي از بازيكنان بزرگسال تيم‌شان هستند. در ليست بزرگسالان پرسپوليس، دو نفر كانديداي اصلي خروج از ليست تيم محسوب مي‌شوند؛ احسان علوان‌زاده كه فصل پيش دقايق كمي فرصت بازي پيدا كرد و محسن ربيع‌خواه كه يكي از بدترين‌هاي پرسپوليس بود. ربيع‌خواه با وجود نمايش نه‌چندان درخشان، هنوز بازيكن محبوب برانكو محسوب مي‌شود و شايد علوان‌زاده بازيكني است كه مجبور به ترك پرسپوليس خواهد شد.

 

علوان‌زاده در خصوص اينكه گفته مي‌شود با توجه به پر شدن ليست بازيكنان بزرگسال پرسپوليس احتمالاً او يا ربيع‌خواه از اين تيم جدا خواهند شد، به خبرورزشي گفت: من قبلاً هم در مورد وضعيتم با باشگاه پرسپوليس صحبت كردم. دو سال ديگر با اين تيم قرارداد دارم و هر تصميمي كه باشگاه و كادر فني در موردم بگيرند را مي‌پذيرم و به آن احترام مي‌گذارم. با اين حال تا به امروز باشگاه صحبتي در مورد جدايي من نكرده است.

 

علوان‌زاده در پاسخ به اين پرسش كه اگر باشگاه پرسپوليس اين همكاري را براي فصل بعد ادامه ندهد، چه تصميمي خواهد گرفت، گفت: اگر مرا نخواهند به تصميم مسئولان باشگاه و سرمربي احترام مي‌گذارم و جدا مي‌شوم. البته من دوست ندارم از پرسپوليس بروم و قبلاً هم گفتم مي‌خواهم خودم را در فصل آينده بيشتر نشان بدهم. سايت‌ها در اين چند روز گمانه‌زني‌هاي خودشان را داشته‌اند ولي من با آقايان طاهري و تركاشوند صحبت كردم و آنها به من گفتند كه در ليست برانكو قرار دارم. 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: