کد خبر: ۷۲۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۳۵
فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب:
فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نداجا کوچکترین هراسی از هیاهوهای دشمنان نداشته و همیشه برای دفاع از منافع ملی در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد.
نیروی دریایی ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر دریادار دوم ابراهیم اشکان در مراسم استقبال از ناوگروه چهل و ششم و بدرقه ناوگروه چهل و هفتم نیروی دریایی ارتش به آب‌های دور گفت: نیروی دریایی مقابل هرکس و هر دشمن متخاصمی در هرجایی که منافع و منابع ایران اسلامی و مرزهای کشور را تهدید کند، مقتدرانه می‌ایستد.

او ادامه داد: در حال حاضر نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و افتخار در هر گوشه از آب‌های بین‌المللی و آزاد که اراده کند، حضور می‌یابد و از منافع کشور دفاع می‌کند.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب اظهار داشت: در حال حاضر در برخی از کشورهای همسایه ناامنی و آشوب وجود دارد و تروریست‌ها و عناصر خودفروخته، منطقه جنوب غرب آسیا را دچار التهاب و ناامنی کرده‌اند اما با تلاش تمامی نیروهای مسلح و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا در ایران امنیتی پایدار حاکم است که سهم نیروی دریایی راهبردی در این خصوص امنیت مرزهای آبی و دریایی و به ویژه خطوط مواصلاتی و نیز حفظ اقتصاد کشور در مهم‌ترین آبراه جهان در باب‌المندب و خلیج عدن است که این مجاهدت‌ها حاصل تلاش شبانه‌روزی خانواده بزرگ نداجا است.

امیر اشکان گفت: اهتزار پرچم ایران در آب‌های آزاد، دریانوردی‌های طولانی‌مدت و حضور مداوم و همیشگی ناوگروه‌های نداجا در آب‌های بین‌المللی و مناطق حساس دریایی جهان، همگی نشان از پیشرفت‌های چشمگیر و قابل احترام در نیروی دریایی ارتش است اما نباید به این جایگاه بسنده کنیم بلکه باید روز به روز بر دانش و همت خود بیفزاییم تا این پیشرفت‌ها ادامه داشته باشد.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب اضافه کرد: دستیابی به توان دفاعی بالا و ایجاد بازدارندگی مولفه‌های مهمی دارد که مهمترین مولفه آن، ارتقای توان معنویت است زیرا دفاع کردن، اگر بر مبنای اعتقاد و ایمان باشد، می‌تواند بسیار تاثیرگذار و کارساز باشد.

امیر اشکان گفت: تمامی مجاهدت‌های خاموش امروز کارکنان نیروی دریایی راهبردی آجا بر این اصل استوار است که در همه ابعاد، توان دفاعی خود را بالا ببرند و توجه ویژه به عنصر معنویت داشته باشند.

او گفت: حضور پی در پی ناوگروه‌های رزمی نداجا در آب‌های آزاد و بین‌المللی که با تلاش مضاعف کارکنان نداجا میسر شده نشاندهنده توان و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بسیار مهم و حیاتی دریاها است.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب ادامه داد: حضور نداجا در آب‌های بین‌المللی برای اجرای دیپلماسی نظامی جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدا بوده و آن را با افتخار و با صلابت به پیش خواهیم برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: