کد خبر: ۷۲۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۴۵۵
یکی از جالب ترین قسمت های برنامه نود دوشنبه شب گفت و گوی دوربین این برنامه با ستارگان تیم ملی پس از دیدار مقابل ازبکستان بود.
اتفاقی که دوربین نود لو داد/ رابطه سرد بین پرسپولیسی‌ها در اردوی تیم ملیبه گزارش خبرداغ ، در حالی که محمد حسین میثاقی در حال گفت و گو با سردار آزمون بود لحظاتی بعد رامین رضاییان به جمع آنها اضافه شد تا شوخی های سردار و رضاییان جلوی دوربین آغاز شود.

 

پس از سردار و رضاییان بازیکنان مطرح تیم ملی جلوی دوربین حاضر شدند. علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی، مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند.

 

اما یکی از جالب ترین لحظات در این گفت و گو زمانی شکل گرفت که طارمی با یک میکروفون به سمت رامین رضاییان رفت تا به سبک خودش با او مصاحبه کند. واکنش رامین به طارمی البته خیلی صمیمانه نبود: صحبت هام رو کردم دیگه حرفی ندارم.

 

پس از خروج رضاییان از پرسپولیس رابطه او با بازیکنان پرسپولیس سرد شد. هر چند در اردوی اخیر تیم ملی برخی سوء تفاهم ها میان او و پرسپولیسی های تیم ملی از بین رفت اما رامین همچنان بابت برخی مسائل از دست رفقای سابقش در این تیم دلگیر است.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: