کد خبر: ۷۲۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۵۵۶
مدافع ملی‌پوش استقلال در مصاحبه‌ای تمایلات خود را برای ماندن در استقلال نشان داد.
ملی‌پوش جنجالی: دوست دارم فصل بعد بازیکن استقلال باشمبه گزارش خبرداغ ، در حالی که وریا غفوری فصل گذشته (با استناد به سایت سازمان لیگ) با قراردادی حدود یک میلیارد و 300 میلیونی به استقلال اضافه شد نتوانست رضایت کادر فنی استقلال را فراهم کند و در بیشتر  بازی های این فصل به گفته خودش بدشانسی آورد و مصدوم شد.

 

این بازیکن بعد از پایان یکی از دیدارهای استقلال در رختکن جمله ای به افتخاری مدیرعامل استقلال گفت که باعث ناراحتی منصوریان شد و بعدها افتخاری ادعا کرد او را بخشیده است. 

 

چند روز پیش بود که یکی از هواداران استقلال در گفت‌و‌گو با یکی از روزنامه های ورزشی مدعی شد غفوری وی را مقابل کلینیک استقلال کتک زده و با تهدید از وی رضایت گرفته است. 

 

همین موضوع باعث شد تا کادر فنی و مدیریتی استقلال در مورد رفتارهای غفوری به یک تصمیم مشترک برسند که اگر بتوانند در نقل و انتقالات جایگزین وی را پیدا کنند به این بازیکن اعلام کنند که تیم جدید خود را انتخاب کند.

 

غفوری که از اصل ماجرا باخبر شده بود امروز در گفت‌و‌گویی در خصوص همه مسائل حرف زد به جز درگیری اش با یک هوادار و در تمامی این گفت‌و‌گو مدعی شد دوست دارد در استقلال بماند و نمی‌خواهد با خاطره بد این تیم را ترک کند و قصد دارد فصل ناکام خود را جبران کند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: