کد خبر: ۷۲۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۱۹
شهروندان و گردشگران کیش در نخستین شب قدر با حضور پر شور در مساجد و حسینیه ها عشق و ارادت خود را به اهل بیت (ع) به نمایش گذاشتند.
نوای الغوث الغوث ساحل نشینان در اولین شب قدربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که شب ضربت خوردن مولای متقیان امام علی (ع) است شهروندان و گردشگران جزیره کیش با حضور در مساجد، تکایا و حسینیه ها، نوای الغوث الغوث سر دادند و با ذکر العفو العفو از خداوند منان طلب بخشایش کردند.

در این شب که از شبهای پر فضیلت برای مسلمانان است ساکنان و گردشگران جزیره کیش از ساعت 22 و سی دقیقه با حضور در مساجد و حسینیه ها در غم ضربت خوردن نخستین پیشوای شیعیان امام علی (ع)  عزاداری کردند و با قرائت دعا، مناجات، ادای آداب شب قدر و شب زنده داری نخستین شب قدر را به پایان رساندند.

گفتنی است مراسمات دینی و مذهبی با توجه به حضور قومیت های مختلف در جزیره کیش با شور و حال خاصی برگزار می شود و هر ساله بسیاری از گردشگران برای استفاده از این فضای معنوی توام با آرامش به این جزیره سفر می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: