کد خبر: ۷۲۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
تعداد بازدید: ۲۲۵
محمدجواد ظریف در توییتر؛
وزیر امور خارجه تاکید کرد: ایران‌هراسی در دهه هشتاد سبب شد غرب در برابر رشد وهابیت که بستر ایجاد داعش، القاعده و النصره بوده سکوت کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود طی سه توییت پی در پی مواضع خود را در قبال تحولات اخیر بیان کرد.

او در اولین توییت خود از یک مجموعه توییت نوشت: «دام دهه هشتاد: دلالی ترس در برابر ایران، غرب را فریب داد تا در مقابل رشد وهابیت که در نتیجه آن القاعده، داعش و جبهه النصره ایجاد شدند، مسامحه کند.»

photo_2017-06-13_15-44-13

وزیر امور خارجه در ادامه در توییت دیگری نوشت: «دام جدید: همدستی آمریکا در به حاشیه رانده شدن گروه‌های مسلمان بالغ بار دیگر بستر را برای جذب نیرو توسط افراط‌گرایان وهابی باز کرده است.»

photo_2017-06-13_15-44-19

ظریف در آخرین توییت از این مجموعه توییت نوشت: «تحولات اخیر درخواست قدیمی ما را برای ایجاد یک نشست هم‌اندیشی منطقه‌ای در خلیج فارس بیش از پیش واجب ساخته است.»

photo_2017-06-13_15-44-24

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: